אוהלים להשכרה לאירוע קטן

חזרנו לקיים אירועים, אך אלו מאופיינים במספר מצומצם של מוזמנים ובסביבה שהיא לא פעם לא טבעית לאירועים. במקרה זה, אפשר לשחרר את היצירתיות, ליצור מרחב יוצא דופן לאירוע בלתי נשכח וזאת באמצעות ציוד המיועד לכך כמו אוהלים להשכרה לאירוע קטן.

את הציוד לאירוע לא צריך לקנות ושירותי ההשכרה, כמו שמספקת חברת סאונדשיין, נותנים מענה לכל הצרכים שלנו. מאיפה מתחילים לתכנן אירוע קטן, איזה ציוד נחוץ ומה צריך לקנות ומה אפשר לשכור? כל הפרטים בכתבה.

לארגן אירוע קטן בכל מקום

אם יש משהו שלמדנו בשנתיים האחרונות הוא שאין מקום אחד שהכי מתאים לקיים בו אירוע. גילינו שגם אירועים קטנים יכולים להיות מרגשים, לא פחות מהגדולים ושלפעמים דווקא בחירה במקום אינטימי היא הרבה יותר מיוחדת מכפי שאפשר לדמיין. ברגע שהמקום לא מוגדר מראש כמקום המיועד לאירוע, יש להכין אותו על ידי דאגה לאישורים הנחוצים, בדיקה שישנה גישה נוחה (למוזמנים, לנותני השירות ולתשתיות כמו חשמל ומים) ויש לארגן אותו כך שיתאים לאירוע.

בין היתר יש לבדוק כי המקום נגיש מבחינה יכולת ההגעה אליו. חשוב לבדוק שיש בו נקודת מים וחשמל או להביא גנרטורים שיוכלו לשמש את האירוע. אוהל מושכר הוא גם אחד הדברים שיש לדאוג לו כשהוא למעשה יוצר מתחם מסודר לאירוע ואפשר לסדר אותו בקלות עם שולחנות, כסאות, תאורה ואפילו מיזוג אוויר. האירוע יכול להתקיים בחצר הבית, בטבע, בחוף הים ובכל מקום בו מתקבל אישור לקיים אותו.

העובדה שאפשר לשכור רק את הציוד הנדרש לאירוע וכל מה שנדרש במקום אחד, הופכת את התהליך לפשוט וקל. חברת סאונדשיין מכירה את התחום היטב ומסייעת ללקוחותיה לאורך כל הדרך, כולל בייעוץ והמלצה על הציוד הנחוץ לאירוע. תכנון האירוע יכול להיות הרבה יותר פשוט מכפי שנדמה והתוצאה, יוצאת דופן ומשאירה זיכרונות שכיף לחזור אליהם גם שנים לאחר שהאירוע מסתיים.

סוגי אוהלים להשכרה לאירועים קטנים

ישנם סוגים שונים של אוהלים להשכרה והם נבדלים זה מזה בגודל ובסגנון. הפתרונות השונים יכולים להתאים למספר בודד של מוזמנים ועד מאה איש ויותר מכך. את סגנון האוהלים אפשר לחלק לגזיבו (שהוא פחות נחשב כאוהל, אך הוא נותן פתרון הצללה), אוהלים סגורים ואוהלי שאנטי..

השכרת גזיבו

גזיבו הוא לא בדיוק אוהל אך במקרים מסוימים יתכן והוא יוכל להשתלב באירוע. הוא יכול להתאים ליצירת צל במרחב מצומצם כמו בכניסה לאירוע במקום סגור או יצירת מרחב מוגן משמש בחוץ לאלו שרוצים להיות מעט בחוץ. הגזיבו יכול להיות מוצר משלים לאירועים המתקיימים במקום סגור וכן הוא יכול להיות שימושי באירועי חברה קטנים, הולדת ודומיהם.

אוהל סגור בגדלים שונים

אוהל סגור מגיע בגדלים שונים כשהקטן יתאים לכ-50 אנשים והגדול יכול להכיל גם כ-100 אנשים. האוהל מגיע כשיש לו פתח כניסה/ יציאה מוגדר, חלונות והוא חסין מפני קרינת UV, עמיד בפני גשם ורוחות. זהו פתרון מצוין לכל אירועי החורף ויכול להתאים לאירועים פרטיים ואירועי חברה כשאפשר להניח אותו גם בכניסה למקום העבודה ואפילו על גג הבניין (בהנחה שאין מניעה בטיחותית).

חברת סאונדשיין משכירה את האוהלים ומספקת שירות מלא של הרכבה ופירוק בסיום האירוע. את ההקמה אפשר לעשות כמעט בכל תוואי שטח ואפשר להכניס לאוהל שולחנות, כיסאות וגופי חימום או קירור, בהתאם לצורך.

אוהל שאנטי

אוהל שאנטי נראה כצלייה גדולה הנמתחת על השטח שנדרש. הוא מגיע בגדלים שונים כשבאירועים גדולים או אירועים שבהם רוצים לכסות שטח גדול אפשר לשכור יותר מאוהל אחד. אוהל שאנטי משתלב נפלא באירועים המתקיימים בים או בטבע.

תחת האוהל אפשר להציב פינות ישיבה נמוכות אשר משלימות את האווירה של החופש והנינוחות. כיוון שהאוהל פתוח ואין לו כניסה אחת, קל לשלב תנורי או פטריות חימום, צ'ילרים ומזגנים, בהתאם למזג האוויר והמקום בו חוגגים. האוהל מתאים לאירועים מסוגים שונים כולל אירועי גיבוש בחברה, חתונות, בת מצוות ואפילו להשתקעות בים למשך מספר ימים.

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

חנות הסקס הטובה ביותר בפתח תקווה לאביזרים לסאדו

כשזה מגיע לביקור בחנות הסקס הטובה ביותר בפתח תקווה לאביזרים לסאדו, אתה יכול לצפות למצוא מגוון רחב של פריטים כדי להעצים את ההנאה שלך. מאזיקים וכיסויי עיניים ועד משוטים ושוטים, בחנות הזו יש את כל מה שאתה צריך כדי לתבל את הפעילויות בחדר השינה שלך.

בלוג

הנחיית כנסים ואירועים

הנחיית כנסים ואירועים חשובה כדי להבטיח שהפגישות יהיו פרודוקטיביות  יעילות ובסופו של דבר מוצלחות. זה כרוך במתן סביבה מתאימה לדיון פתוח והחלפת רעיונות בין המשתתפים,

בלוג

מציאת שף באתר easy chef

מציאת שף באתר easy chef היא אחת הפעולות הכדאיות ביותר שאתם צריכים לעשות לפני אירוע. למעשה, יש לנו היום מגוון רחב של אירועים ומה הדבר