איך תבחרו שותף לטיול בצורה נכונה

 

בזמן שישנם מטיילים אשר יוצאים לטיולים בדרום אמריקה ביחד, יש מי שמחפש לעצמו שותפים לטיול. זה נפוץ בקרב חיילים שהשתחררו מוקדם מהצבא, כאלה שמחליטים לנסוע לדרום אמריקה בזמן שחבריהם טסים אל יעדים אחרים, או כאלה שמחליטים לטוס בשלב מאוחר יותר מחבריהם.

חיפוש שותפים לטיול, הוא לא דבר חדש. מאז שהחלו ישראלים לצאת לטיולים ארוכים ביעדים שונים, בוודאי כשהיה מדובר בחבר'ה אחרי צבא, אזי שהיו דרכים שונות כיצד לחפש שותפים, זאת על מנת לא לטוס לבד אל היעד, וכן לא להתחיל אותו לבד, אם אי אפשר לבלות את כל המסלול ביחד.

באופן טבעי, היום הרבה יותר קל לחפש שותפים לטיול בזכות האינטרנט. בעבר, החיפוש היה נעשה באמצעות חנויות לציוד מטיילים, שם היתה אפשרות לתלות מודעות אודות חיפוש שותפים לטיול, דרך עיתונים שפרסמו מודעות מסוג זה, וכן דרך אמצעי תקשורת אחרים, למשל תחנות רדיו. בכל מקרה, כמות האפשרויות היתה מאוד דלה, והיה הרבה יותר קשה למצוא וליצור קשר עם שותפים פוטנציאליים.

היום, כאמור, זה הרבה יותר קל. ישנם אתרים שמיועדים לכך, קבוצות פייסבוק, ניתן להיכנס לפורומים או קבוצות טיולים שונות ולהציע את עצמכם בתור שותפים ועוד. התקשורת היא הרבה יותר מהירה והיכולת גם להכיר את השותפים העתידיים היא הרבה יותר גבוהה (דרך רשתות חברתיות למשל).

השאלה הנשאלת היא, למה צריך שותפים לטיול בדרום אמריקה וכיצד בוחרים שותף או שותפה בצורה נכונה. בהנחה כמובן שלא קיימת אופציה אחרת, חברים או בני משפחה, וכמובן בהנחה ורוצים לנסוע עם שותף ולא רוצים לנסוע לבד.


מדוע אנשים מחפשים שותפים לטיול בדרום אמריקה?

יש לכך כמה הסברים. ראשית, יש מי שמחפש שותפים מתוך רצון לא לטוס לבד. בין אם זה בגלל שהוא מעולם לא היה בחו"ל, לא היה לבד אלא עם ההורים, חשש שהוא לא יסתדר מבחינת שפה או דברים אחרים. זה יכול להקל ברמה ניכרת על השלבים הראשונים אחרי הנחיתה.

שנית, כמובן שזה פתרון נהדר להתמודדות עם הבדידות. בכל זאת טסים אל הקצה השני של העולם, המשפחה והחברים נשארים מאחור, אפשר להרגיש תחושת בדידות. כך מתמודדים עם זה טוב יותר.

שלישית, יש מי שבוחר לחפש שותפים מתוך כוונה לשמור על עצמו. אומנם דרום אמריקה, באופן כללי, היא מקום בטוח, אבל תמיד הרבה יותר נכון לטייל בשניים או בקבוצה ולא לבד, מה עוד שכך קטנים הסיכויים שמישהו ינסה לעבוד עליו בגלל שהוא תייר.

ארבע, כשטסים עם שותף או שותפה, אפשר לקבל רעיונות שונים, להגיע אל יעדים לא מתוכננים ועוד. זה הופך את הטיול להרבה יותר מהנה ומעניין.

כיצד בוחרים שותף בצורה נכונה

חשוב לשוחח עם השותף או השותפה הפוטנציאליים לפני שמחליטים אם לצאת איתם לטיול, להכיר אותם ולראות אם יש כימיה ביניכם. צריך להרגיש נוח לידם, בטוחים, לדעת שהם אנשים אחראיים שאפשר לסמוך עליהם וכן שאתם מדברים באותו ראש. אין טעם לצאת לטיול כזה עם מישהו שאתם מרגישים שלא יהיה לכם על מה לדבר איתו ולא תאהבו את ההתנהגות שלו.

צריך לזכור, עצם זה שאתם בוחרים לצאת עם שותף או שותפה לטיול, לא אומר שעליכם להישאר איתם כל הטיול. אתם בהחלט יכולים להחליט בשלב מסוים להיפרד, אתם יכולים להודיע מראש שזה לא מחייב, ובכל רגע נתון, כל אחד יכול להמשיך לדרכו לבד בטיול.

 

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

חנות הסקס הטובה ביותר בפתח תקווה לאביזרים לסאדו

כשזה מגיע לביקור בחנות הסקס הטובה ביותר בפתח תקווה לאביזרים לסאדו, אתה יכול לצפות למצוא מגוון רחב של פריטים כדי להעצים את ההנאה שלך. מאזיקים וכיסויי עיניים ועד משוטים ושוטים, בחנות הזו יש את כל מה שאתה צריך כדי לתבל את הפעילויות בחדר השינה שלך.

בלוג

הנחיית כנסים ואירועים

הנחיית כנסים ואירועים חשובה כדי להבטיח שהפגישות יהיו פרודוקטיביות  יעילות ובסופו של דבר מוצלחות. זה כרוך במתן סביבה מתאימה לדיון פתוח והחלפת רעיונות בין המשתתפים,

בלוג

מציאת שף באתר easy chef

מציאת שף באתר easy chef היא אחת הפעולות הכדאיות ביותר שאתם צריכים לעשות לפני אירוע. למעשה, יש לנו היום מגוון רחב של אירועים ומה הדבר